Provozní řád
KROUŽKY NA PALMOVCE, Na Žertvách 23, 180 00 Praha 8
(dále jen „kroužky“)
Zřizovatel: Křesťanské společenství mládeže, Za vodárnou 1767/33, Libeň, 182 00 Praha
Provozovatel: Kroužky na Palmovce
Prostory, ve kterých probíhají kroužky, jsou návštěvníkům a jejich účastníkům přístupné pouze v běžné provozní době (aktuální provozní doba je dostupná na www.krouzkynapalmovce.cz u jednotlivých kroužků).
Personální osazení vedoucích jednotlivých kroužků (dále jen „lektoři“) je uvedeno vždy v rozvrhu kroužků na dané pololetí (případně na www.krouzkynapalmovce.cz).
Přihlášení na kroužek
- Dítě je přihlášeno na kroužek po vyplnění přihlášky na internetových stránkách www.krouzkynapalmovce.cz/prihlaska-on-line/, po jejím vyplnění obdrží rodič emailem potvrzení. Přihlášku je třeba podepsat účastníkem (zákonným zástupcem) a přinést na první hodinu lektorovi. Kromě předání podepsané přihlášky je další podmínkou zaplacení kurzovného na účet: 250538364/0300, variabilní a specifický symbol budou upřesněny v elektronickém potvrzení přihlášky (variabilní symbol je jedinečný pro každý kroužek a specifický symbol je jedinečný pro každé dítě).
- Údaje k platbě obdrží rodiče poté co dostanou emailem potvrzení o přijetí přihlášky.
- Pokud je v kroužku ještě volné místo a nenarušil by se tím celý kurz, je možné přijmout dítě i v průběhu kurzu.
Organizace kroužků a provozního dne:
- Před začátkem kroužků obdrží rodiče informace o délce trvání kurzu a o předpokládaném průběhu jednotlivých lekcí. Jejich konkrétní náplň pak určuje lektor, a to v závislosti na dovednostech, schopnostech a momentálním rozpoložení dětí.
- Lektor vede evidenci příchozích dětí na jednotlivé lekce a rodiče mají právo do této evidence po předchozí domluvě nahlížet.
- Prostory, ve kterých probíhají kroužky, otevírá lektor vždy s dostatečným předstihem, před zahájením každé jednotlivé lekce. Bez vědomí některého z lektorů, provozovatele nebo zřizovatele se v prostorách nesmí zdržovat žádné osoby.
- Po skončení dané lekce má lektor povinnost vyčkat vyzvednutí posledního účastníka lekce rodičem, zákonným zástupce či jinou osobou, která je uvedena v přihlášce či prohlášení zákonného zástupce, ledaže je dle pokynů zákonného zástupce dítě oprávněno odcházet z kroužku samo.
- Prostory, ve kterých probíhají kroužky, uzavírá lektor vždy po té, co se přesvědčí o tom, že v prostorách již nikdo další není.
Organizace přítomnosti účastníků lekcí (dětí a rodičů):
- Do kroužků mají přísný zákaz vstupu děti či rodiče s akutně probíhající infekční chorobou včetně rýmy, průjmu apod. Rodiče nesmí do kroužků vodit ani děti s podezřením na začínající nemoc. Trpí-li dítě alergickou rýmou nebo kašlem, je povinností rodičů doložit lékařské potvrzení z alergologie.
- Do kroužků mají zákaz vstupu děti či rodiče ve špinavém či páchnoucím ošacení.
- Odpovědnost za bezpečnost svého dítěte nese doprovod dítěte, v případě jeho přítomnosti na lekci, a to po celou dobu pobytu v prostorách kroužků, v případně nepřítomnosti rodičů nese odpovědnost lektor dané lekce.
- Děti nesmí samostatně opouštět prostory učebny, ve které probíhá lekce. V případě nutnosti použití WC je lektor povinen zajistit bezpečnost dítěte, které učebnu opouští.
- Děti, případně rodiče, se musí chovat k vybavení učeben a všem materiálům poskytnutým k lekci ohleduplně, aby nedošlo k jejich poškození a zároveň dbát na bezpečnost všech přítomných osob. Vždy je bezpodmínečně nutné se řídit pokyny lektora.
Obecná ustanovení:
- Vstup do prostor kroužků je možný pouze v přezůvkách, ponožkách, či s návleky.
- Svršky, obuv apod. se odkládají vždy na místech k tomu určených v jednotlivých učebnách.
- Za osobní věci je zodpovědný každý účastník. V případě krádeže či poškození kroužky nepřebírají zodpovědnost za vzniklou škodu.
- Každý má za povinnost informovat o přítomnosti neznámé osoby v prostorách kroužků některého z lektorů, zřizovatele nebo provozovatele.
- Každý má za povinnost informovat o vzniku jakékoli situace, která by mohla mít za následek ohrožení zdraví či bezpečnosti ostatních osob.
- Na lekcích nesmí být žádná z osob pod vlivem alkoholu či jiných omamných látek.
- Konzumace jakýchkoli potravin a nápojů je povolena pouze s vědomím lektora, zřizovatele neboprovozovatele na jimi určených místech. Ke konzumaci nesmí nikdy docházet při práci s vybavením učeben.
- Všichni lektoři a účastníci lekcí (děti a rodiče) jsou povinni se řídit tímto Provozním řádem, stejně jako všemi ostatními řády a pokyny kroužků.
- Každý kroužek má svůj jednotlivý Řád.
Neodchozené lekce, vracení kurzovného
- V případě odhlášení dítěte do 10 dnů před začátkem kurzu, je vráceno 100 % kurzovného.
- Z provozních důvodů není možné vracet peníze za neodchozené lekce způsobené absencí dítěte ani je převézt do dalšího období.
- V případě dlouhodobější nepřítomnosti dítěte prokazatelně způsobené zdravotními problémy se řeší vrácení kurzovného individuálně, na základě žádosti rodičů, a po předložení lékařského potvrzení prokazujícího, že se dítě nemohlo daného kroužku účastnit.
- V případě mimořádné situace, kdy bude nutné zrušit konkrétní lekci, budou rodiče informováni emailem či telefonicky na kontakty uvedené v přihlášce. V takovém případě bude nabídnuta náhradní hodina, a pokud to nebude možné, bude kurzovné za danou lekci vráceno.
- V případě mimořádné situace, kdy bude nutné zrušit celý kroužek, bude poměrná část kurzovného za neodchozené lekce vrácena.
Pomůcky a zakázané předměty
- Informace o potřebných pomůckách, které si s sebou děti budou na kroužek nosit, obdrží rodiče před začátkem kroužků nebo na první lekci přímo od lektora. Lektor rovněž doporučí oděv a obuv vhodné pro daný kroužek.
- Na kroužky je zakázáno nosit jakékoli předměty, které by mohly ohrozit zdraví či bezpečnost dětí, pokud si lektor takové předměty výslovně nevyžádá.
- Na kroužky je zakázáno nosit jakékoli omamné či návykové látky.
Souhlas se zpracováním osobních údajů
- Rodiče souhlasí s tím, aby Křesťanské společenství mládeže v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů, zpracovávalo jimi poskytnuté osobní údaje své a jejich dětí, a to pro účely daňové evidence, evidence pro zdravotní pojišťovny a další evidence, které jsou nutné pro účel poskytování kroužků pro děti a veškerých případných událostí s tím souvisejících a dále pro vlastní marketingové účely. Osobní údaje budou zpracovávány elektronicky či v papírové podobě, a to po dobu neurčitou.
- Rodiče souhlasí s tím, aby Křesťanské společenství mládeže pořizovalo v průběhu lekcí či v prostorách, kde se kroužky odehrávají, fotografické či video záznamy a používalo je k propagaci své činnosti.
Zajištění dalších organizačních a bezpečnostních opatření je dále specifikováno v řádech jednotlivých kroužků.
Tento provozní řád nabývá účinnosti dnem 7. 6. 2024